Monday, May 11, 2009

Rase ingin terbang..

'kesimpulannye..kaitan antara protein membran luar A dengan sifat kevirulenan bakteria tidak dapat dipastikan melalui kajian ini...'

dr. wan : 'mula2 skali, sy nk ucapkan tahniah sbb sy rse tesis kamu ni bgus'

wah..berbunga hati mendengarnye..benarkah ape yg ak dgr?ak kurg pendengaran ke ape??
huhu..tp btol..itulah kenyataannya...

dr. wan : 'saya cuma nk tnye bbrpa soklan utk uji kefahaman kamu mengenai kajian ini'

dan..sesi soal jwab pon bermula................................
***aku menggoreng dengan hebatnye walaupun byk yg ak xpat jwab..huaaaa***

haha..akhirnye..............................
penantian sudh berakhir..
selesai jgak viva (pembentangan tesis) yang selame ni ak tkot giler..
dan..ak berbangge menjadi bdak bioinfo pertame yang bentangkan tesis..
dak2 laen sumer hari rbu n khamis..
haish..x dpat nk gmbrkan perasaan tuh..
tp...tak leh nk berfoye2 sunggh2 lg..sbb kne wat pmbtulan dlu..tp rsenye x byk sgt kot ak kne wat..agk lega..=)

thanx kepada sume org yg terlibat tlg ak siapkn tesis ye..thanx jgak kpd yg byk bg sokongan moral n tlg dgar ak bebel sepjg wat tesis..=p

ALHAMDULILLAH.........................

2 comments:

  1. tahniah!!!!!
    aku viva 13hb, 12.30 tgh hari, G132....dtg la yer..hik3..
    aku la tu yg asik dgr hg bebel..seb bek aku seorg yg penyabar...ekekeke~~ =P

    ReplyDelete
  2. mekaseh2..=)
    orait..i'Allah ak dtg..
    haha..sebb ak tau ko sorg yg penyabar la ak sll bebel kt ko..=p

    ReplyDelete