Thursday, April 9, 2009

ohh..adakah ak ditag oleh eyjazz??huhu..

1.Bekas kekasih saya adalah :
seorang yg sgt jahat..haha..xdela..dy baek sbnrnye..tp, setiap manusia x pernah lari dari melakukan kesilapan.........huhu..jodoh pertemuan di tangan tuhan..semoga ak dipertemukan dgn org yg lbih baik walaupun ak xdela baek sgt..=)

2.Saya sedang mendengar :
bunyi kipas kt dlam blik..

3.Mungkin saya patut :
berhenti berfoye2..dan tumpukan semula pd tesis saye..huhu..

4.Saya suka :
mkan, tido, nanges, bce bku cerita..

5.Sahabat-sahabat baik saya :
sape eh?anis, yan, ira, psah, alan, ain, umi, dak2 pomanih sekalian, jai, aji, dan rmai lg lah..yg x tersebut tuh jgn kecik ati lak yek..

6.Saya tak paham :
- knp 'dia' wat mcm tuh??hmm..
- mcm mne nk interprete result 'MSA' nih..wawaa!!!!

7.Saya kehilangan :
seorang kwan yg best..

8.Ramai yang berkata :
saye sombong..hua2..

9.Makna nama saya :
err..ade mkne ke?mcm xde..dlu ustz khazri n ustz zaini, juga ustz2 n ustzh2 yg laen ske pggl sy fadhilah..abah pon eja nme sye ngan ejaan tuh..mgkn 'fadhilah' lbih bererti dr 'fazilah'..tp sy x ksah..sbb sye ske nme yg mak n abah bg..=)

10.Cinta itu adalah:
sesuatu yang indah tetapi boleh jd sgt menyakitkan..hanya cinta pd Allah yg boleh bg ketenangan abadi..semoga aku peroleh 'cinta' yg satu itu..amiin..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
hmm..ape lah yg dy tgh wat agknye..huhu..

12.Saya akan cuba :
menjadi lebih rajin..berusaha siapkn tesis..dan grad dgn sekurg2nye ijazah kelas kedua atas..(dh x lyak nk dpat 1st class)..=(

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever..

14.Telefon bimbit saya :
sy sgt syg telefon bimbit sy yg kaler pink tuh..abg sy yg bg..tp...............ia dh rosak='''(..dan terpakse diganti baru..isk3..

15.Bila saya terjaga dari tidur :
saye tgk hp..kdg2 rse menyesal sbb tdo lme sgt..wawa..

16.Saya paling meluat apabila :
org skitkan ati sy..huh..

17.Pesta/Parti adalah :
huuuuuu..x skenye..

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
mmmm..kuma2..hehe..tu katun kura2 kegemaran sy..=)

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
3-10 tahun..

20.Hari ini :
- saye berusaha siapkan discussion utk tesis..tp x phm mcm mne leh dpat result 'MSA' yg teruk tuh..=(
- saye mkan sgt lmbt..pas mgrb bru mkan..huhu..kebulur..

21.Malam ini saya akan :
- cube siapkan discussion utk tesis
- berjage sepanjang mlm utk ke sekian kalinye..

22.Esok pula saya akan :
- submit discussion tesis kt prof rahmah
- jumpe dr. yuka utk diskus tesis..

23.Saya betul2 inginkan :
- ketenangan hati n jiwa

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
x sempat tgk cermin pon..tros ngadap laptop smpai tetido kol 9pg..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
hmm..ak ske p window shopping!! tp kt cni yg ak sll g, metro kjg la..mne lg..mse skolah dlu sll g terminal 1 jek..arked permainn??xminat ah..

26.Makanan Barat atau Jepun :
pizza, kfc n mcd..tu je ak pnah mkan kot..

27.Bilik yang terang atau gelap :
dua2 pon bleh..penah bergelap selame beberapa hari sbb lampu blik rosah..wuwuwuwu..wat tesis dlm glap..

28.Makanan segera adalah :
mkann ruji sy apabila dduk di asrama..huhu..

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
'nescafe ais satu, bungkus..'

30.Siapa yang anda nak Tag?
mm..saper eh?

jai, azzir, khuzaida..

4 comments:

  1. Soalan tambahan
    31. Berapo kalikah jatuh semasa mangambil latihan untuk mendapatkan lesen?

    ReplyDelete
  2. hahahahaha!!ceh..soklan nih x berkaitan..tp xpe..utk memuaskn hati sumer phak, sy jwab jgaklah..ado la dlm 44kali..hahaha..xpe..yg pnting, dh lulus=)

    ReplyDelete
  3. err...akk... ade ke blog 'abg angkat' saya tuh?? mane eh? nk tgk...

    ReplyDelete
  4. ntahla kuzai..akk pon xtau..tnyela dy sndr..huhu..

    ReplyDelete